[лекториран]
Роберт Чијалдини е светски познат психолог од Аризона, чија книга „Влијание: наука и практика" е лектира не само за студентите по социјална психологија, туку и за сите оние што се интересираат за тоа како да остварат или спречат такви појави - од бизнисмени, преку потрошувачи, до политиколози и гласачи.
Своите сознанија овој истражувач ги темели на испитувања на тоа како луѓето си влијаат едни на други во реалноста, на пример, студии на случаи кои финти ги користат продавачите и келнерите за да извлечат повеќе пари од муштериите, а потоа ги комбинира со резултати добиени во лабораториски услови или преку статистички методи. Негов заклучок е дека основни принципи на влијание се: постојаноста, авторитетот, реципроцитетот, допаѓањето, консензусот и скудноста.
Заедно со теоријата, основа на привлечноста на делата на Чијалдини се практичните совети за тоа како да се снајдете или да бидете ефективни во разни ситуации. На пример, при презентации, доколку имате нова информација, најавете го тоа пред да почнете. Кога презентирате логични аргументи за нешто што ви е важно, зборувајте малку пополека од обично, итн.
Покрај академската дејност, Чијалдини води и компанија што им помага на фирми да станат повлијателни, на што е посветен и веб-сајтот „Инфлуенс ет ворк" (преносен превод: влијание во практика). Покрај презентации на производите и услугите (консултации, обуки, книги и касети), на сајтот има и бесплатни содржини од кои најзначајни се тестот за влијателност (линк: „What's Your iNfluence Quotient?") и месечниот билтен со новости и кратки написи базирани врз извадоци од литература или истражувања (линк: „Inside Influence"). За билтенот е достапна и архива со стари броеви.
Дополнување: еднаш месечно
Брзина: брзо
Функционалност: многу добра
Код: ХТМЛ
Дизајн: корпорациски
Навигација: стандардна
Гугл-ранг: 5/10
Јавен бројач: нема
Јазик: англиски
Адреса: www.influenceatwork.com
Нема коментари:
Објави коментар