[лекториран]
Преку новата алатка за разговарање, „Гугл“ прави пробив на пазарот на инстант-месинџери и програми за интернет-телефонија. „Гугл ток“ (Google Talk) овозможува муабетење преку пораки и со пренос на глас.
Најголема новина во врска со „Гугл ток“ е што тој, освен како посебно програмче од 900 килобајти што може да се симне и инсталира на компјутерот од корисникот, е вграден и во бесплатниот систем за е-пошта на „Гугл“, „Џи-мејл“. Ова овозможува не само користење на сервисот од каде било, дури и од јавни машини или машини на кои корисникот нема привилегии да инсталира, но пред се искористување на веќе постојната критична маса на корисници на „Џи-мејл“, односно ефектите на вирален маркетинг.
Вирален или вирусен маркетинг (вирал маркетинг) е техника на рекламирање што ја искористуваат постојните социјални мрежи за да предизвикаат експоненцијални зголемувања во свесност за брендови, преку вирални процеси што личат на ширење епидемија. При тоа, преносот на информации е многу брз и со широк опсег, преку лични контакти (word of mouth) засилени со употребата на Интернет.
Иако и други инстант-месинџери, како „Ајсикју“, имаат веб-варијанти, во досегашната практика тие не се истакнале како рамноправни партнери на „основните“ верзии.
Кај Гугл ток, од друга страна, веб-варијантата е основна и активно ги користи сите потенцијали на „Џи-мејл“ – како на пример, огромниот простор од сандачето за чување записници (логови) од муабетите.
ЗА ВЕБ-САЈТОТ
Дополнување:
неопределиво
Брзина: брзо
Функционалност: одлична
Код: ХТМЛ и др.
Дизајн: текстуален
Навигација: стандардна
Пребарувач: нема
Клучни зборови: нема
Јавен бројач: нема
РСС/Атом: нема
Гугл-ранг: 9/10
Јазик: англиски
Адреса: talk.google.com
Нема коментари:
Објави коментар