03 февруари 2005

Рекламна агенција „Без паника“

Креативното студио „Без паника“ нема врска со своевремениот квиз, ниту пак со најпознатиот цитат од делата на Даглас Адамс. Оваа британска фирма се занимава медиумска дистрибуција и дизајн на печатени материјали, а низ на секои две недели издаваат пакет со "флаери" (летки) којшто може да содржи и други џиџи-миџи, како и еден голем преклопен постер. Пакетите се делат на најшизичките места за излегување низ таа земја, по барови и универзитети.

Местата на коишто ќе бидат дистрибуирани пакетите ги објавуваат на нивниот веб-сајт, и тоа во "поп-ап" прозорче. Ова е пример за лоша пракса од областа на употребливост оти ја намалува контролата на сурферите врз текот на нивното крстарење по мрежата и одзема ресурси од нивните машини. Дел од линковите со информации за нивната работа исто така се отвораат во нови прозорци.

Авторите веројатно се решиле на овој потег поради тоа што основниот дел на веб-сајтот (навигација во вид на анимирана улица - симпатично) им е изведен во Флеш, којшто е релативно потежок за освежување од обичните ХТМЛ-страници (сместени во прозорчето).

Информации за добивање на рекламните пакетчиња може да се добијат и преку пријавување на мејлинг-листа, а на веб-сајтот може да се види како изгледаат нивните постери и други материјали, а оставена е и можност за пријавување на студентска пракса.

Дополнување: често
Брзина: рел. брзо
Функционалност: добра
Код: Флеш
Дизајн: Флеш
Навигација: анимирана
Пребарувач: нема
Клучни зборови: има
Јавен бројач: нема
Гугл-ранг: 4/10
Јазик: англиски
Адреса: www.dontpanicmedia.com
Датум на пишување: 03.02.2005.

Нема коментари: